 |
Wyszukiwanie |
 |
|
 |
Kategorie |
 |
|
 |
Informacje |
 |
|
|
Korzystanie z serwisu - regulamin |
|
|
 |
ZAMAWIANIE TOWARU i ZAWARCIE UMOWY
Sklep mojeklocki.pl przyjmuje
zamówienia na stronie internetowej www.mojeklocki.pl.
oraz telefonicznie.
Złożenie zamówienia przez
internet polega na przesłaniu na adres internetowy Sklepu
mojeklocki.pl prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia
znajdującego się na stronie internetowej www.mojeklocki.pl
Niezwłocznie po złożeniu
zamówienia Sklep przesyła na adres internetowy Klienta (podany w
zamówieniu) informację o otrzymaniu zamówienia i przyjęciu go do
realizacji, z której wynikać będzie a) nazwa towaru, b) jego cena,
c) kwota należności do uiszczenia przez Klienta oraz d) adres na
jaki ma zostać wysłany towar. Z tą chwilą zamówienie uzyskuje albo
status zamówienia przyjętego (w przypadku odbioru osobistego albo
wpłaty na konto) albo status zamówienia w trakcie realizacji (w
przypadku płatności za pobraniem).
Warunki i tryb realizacji
zamówień, wynikające z niniejszego Regulaminu, dotyczą jedynie
zamówień realizowanych na terytorium Polski. W przypadku zamówienia
z wysyłką towaru poza granice Polski umowa zostaje zawarta z chwilą
mailowego potwierdzenia przez sklep możliwości wysyłki towaru i
uzgodnienia przez strony kosztów wysyłki towaru, które mogą być
odmienne od kosztów wysyłki dotyczących przesyłek na terenie
Polski.
Umowa sprzedaży zostaje
zawarta pomiędzy Klientem a TECH-SERWIS Baranowski Spółka Jawna,
ul. Niegolewskich 13, 60-234 Poznań prowadzącą sklep mojeKLOCKI.pl
(Sklepem).
REALIZACJA
ZAMÓWIENIA
Na czas realizacji zamówienia
składa się czas obsługi zamówienia przez sklep (w przypadku, gdy
produkt znajduje się w magazynie Sklepu jest to czas od 1 do 3 dni
roboczych - najczęściej 1 dzień roboczy; w przypadku
gdy towaru nie ma na stanie magazynowym jest to czas najczęściej od
3 do 10 dni roboczych, który może ulec wydłużeniu do 1 miesiąca)
powiększony o czas dostarczenia produktu wybranym przez Klienta
sposobem transportu.
Informacja o dostępności produktu
zamieszczona jest przy każdym produkcie, zarówno w ramach jego
wyświetlenia podstawowego, jak i wyświetlenia rozszerzonego. W
ramach wyświetlenia podstawowego informacja o dostępności towaru
podana jest w pozycji „stan”, obok takich danych jak
nazwa towaru, jego cena oraz wizerunku towaru. Przy wyświetleniu
rozszerzonym informacja o dostępności towaru podana jest w pozycji
„dostępność w sklepie”, obok takich danych jak m. in.
symbol producenta, ilość elementów. Dostępność produktu oznaczona
jest za pomocą 3 rodzajów słupków. Zielony i biało-niebieski kolor
słupka oznacza dostępność towaru na magazynie sklepu i jego wysyłkę
najczęściej w następny dzień roboczy od złożenia zamówienia.
Informację o wysokiej i niskiej dostępności towaru zamieszczamy
przy opisie produktu w celu umożliwienia Klientowi podjęcia
decyzji, co do czasu złożenia zamówienia. Brak produktu na
magazynie sklepu oznaczony jest białym (pustym) słupkiem i
zamówienie towaru z tak oznaczoną dostępnością oznacza wyrażenie
przez Klienta zgody na wydłużony czas realizacji zamówienia, podany
w punkcie II. 1, a także na treść punktu VII. 1 niniejszego
regulaminu.
Czas obsługi zamówienia przez
Sklep rozpoczyna swój bieg:
przy płatności przelewem - z
chwilą zaksięgowania na koncie sklepu wpłaty należności,
przy płatności za pobraniem –
z chwilą otrzymania przez Klienta informacji o otrzymaniu
zamówienia przez Sklep i przyjęciu go do realizacji
przy odbiorze osobistym –
z chwilą otrzymania przez Klienta informacji o otrzymaniu
zamówienia przez Sklep i przyjęciu go do realizacji
W momencie wysłania przesyłki
ze Sklepu Klient otrzymuje mailem informacje o fakcie wysłania i
numerze przesyłki.
CENY
Ceny Towarów w Sklepie wyrażone
są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów i usług tj.
VAT.
Do ceny doliczane są koszty
dostawy towaru.
W przypadku zamówień, których
wartość przekracza 400,00 zł, dostawa do Klienta jest bezpłatna.
Każde zamówienie o wartości 250 zł i wyższej jest dostarczane za
pośrednictwem firmy kurierskiej (chyba że Klient wybierze opcję
odbioru osobistego)
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca
2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"
Klient ma prawo do zwrotu towaru.
W razie spełnienia warunków
skutecznego zwrotu towaru, Sklep zwraca Klientowi wysokość
zapłaconej przez Klienta ceny za towar.
REKLAMACJE
Zasady postępowania
w postępowaniu reklamacyjnym wynikają z powszechnie obowiązujących
przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. szczególnych warunkach
sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U.
141 poz. 1176) oraz przepisów Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH
Zgodnie z ustawą "O
ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, Sklep
chroni dane osobowe swoich Klientów. Zgodnie z ustawą Klienci mają
prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z
bazy danych Sklepu.
|
 |
|
|
|
 |
Zaloguj się |
 |
|
 |
Dostępność |
 |
 |
Duża ilość towaru - czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni |
 |
Mała ilość towaru - czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni |
 |
Brak towaru w magazynie - czas realizacji zamówienia może wynieść powyżej 3 dni |
|
|
|
|
|